Åh det känns verkligen att det börjar bli vår igen, det liksom spritter i hela kroppen och värker i hjärtat på mig när jag tittar på Jonas! ÅH vad jag ÄLSKAR min pojkvän, nåt så grymt mycket!! Är så glad att det är just han som är pappa till Novalee och ingen annan, att det är han som jag bor ihop med, att det är han som jag vill tillbringa resten av mitt liv med! Visst kan jag vara vansinnigt arg på honom kan nästan rent utav hata honom ibland (jag vet hata är ett väldigt starkt ord kanske inte så passande men..) Men åh vad jag älskar honom och det går inte att förklara hur mycket! Gjorde riktigt ont i hjärtat idag när han åkte till jobbet, men han kommer ju tillbaka som tur är *ler*



Min underbara älskade Jonas jag kommer alltid att älska dig!! ♥

Men nu ska jag natta våran lilla dotter som absolut inte vill somna

God natt*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

ja, det är verekligen underbart att vara mamma! Klädde ni ut Novalee till en liten ankunde eller påsk kärringt nu till påsk?

jag skulle köpt en sådan kanin drökt åt Benjamin , men gjorde aldrig det!



Vad gör ni om dagarna:)? kram

2010-04-04 @ 10:33:02
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

nej , man tar inte med småbarn till ELmia, det är ju alldeles för hög musik där!



Men nu i Maj så ska vi till Ullared och jag längtar, tycker det är så skoj!



Hur går det med Novalee:)?

kram

2010-04-06 @ 11:36:47
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Det är kläder från tiden då H&M inte hade sin nuvarande logga än, kläderna är från Eco cotton-"kollektionen" :DD



Blir nog en till för vår del också om 1-2 år. Så himla mys!



Allt är bara fins med oss :) Med er också? Kramis!

2010-04-06 @ 23:17:57
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: emma

hehe okej:)

Nej vi klädde inte ut Benjamin , men tanken var att han skulle haft kanin dräkten, men köpte aldrig den!



Men till Haloween ska jag klä ut honom:)

Om dagarna går vi till öppna förskolan, babysim , ute och går , träffar kompisar, leker och myser när tiden finns till:)



Du har inte tid för idn blogg mer:)? kan du inte lägga in fler bilder på lille Novalee:)? De är så kul och se hur de förändras när nya bilder uppdateras:)



Hoppas ni haft en mysig påsk!

2010-04-07 @ 07:47:47
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

jo, livet blir ju ganska annorlunda när man fått barn.. de går inte vara med kompisar lika länge på kvällarna som innan för den lille måste ju ha lung o ro för att kunna sova.



De går bara fint med benjamin:) Allt funkar kanon och de känns super bra:)



Just nu väntar vi bara på vad soc kommer att skriva i bedömniningen, för utredningen är snart färdig. Vi ska på sista mötet nu den 16 och fika med dem, vilket jag inte vill, men måste och sen efter de så ska dem skriva ner vad dem tycker o dylikt.



Ska du börja gå på öppna förskolan med Novalee?

kram

2010-04-07 @ 07:50:51
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Tova

Aww, visst är det underbart med vårkänslor och pirr! Kan också bli alldeles tårögd ibland när jag tänker på hur lyckligt lottad man är, även om man sålart kan bli förbannad på sin pojkvän ibland som du säger ler



Jaa, vår Elliot är nog också en blandning av oss båda, men kanske liite mer lik mig (tydligen är han en kopia av mig som bebis, enligt min mamma hihi)

Ska ni döpa er dotter förresten?

2010-04-07 @ 10:13:43
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0