Novalee har ju hållt på att skrika hur mycket som helst de senaste dagarna och har inte velat sova mycket heller. Men så i torsdags köpte jag minifom till henne och hon somnade då hon åt och sov i fyra timmar. Dagen efter var jag hemma hos Mia, Jocke och Liam och blev bjuden på mat, drack också vin men drack bara upp halva glaset. Novalee var med men hon hade ont i magen då så Mia tog henne så jag fick äta upp maten i alla fall. Hon fick ersättning som de hade hemma. Jag hade ju min NAN 1 ersättning med mig men vi prövade NAN H.A för att se om det blev bättre och hon somnade rätt snabbt efter det, tur att jag köpte den ersättningen när vi var och handlade tidigare under dagen. Inatt somnade hon vid elva, tolv tiden och sov ända fram till klockan fem och det var jag som vaknade klarvaken innan henne och undrade om hon inte skulle vakna snart så hon skulle få äta lite. Men hon vaknade i alla fall en liten stund senare och när hon inte vart mätt gick ja ut i köket och gjorde ersättning till henne, men eftersom hon skrek inne i sovrummet så vaknade Jonas och han gick ut i vardagsrummet och la sig. Vid halv sju somnade hon om och sov sedan till klockan nio, då ammade jag henne liggandes och båda två halvsov till klockan halv tio. En helt underbar natt, hoppas att denna natt blir lika skön.. Har också gjort klart alla inbjudningarna till dopet nu också så dem ska jag posta på imorgon. Om en liten stund ska jag ta min dotter och hund och ta en promenad, är ju så himla fint väder ute!

Ha en trevlig söndag
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tack så mycket :)

okej va synd men vi kanske kan ses vid ett annat tillfälle istället :)



stackarn det förstår jag att du vill då..hoppas det går bra!! styrke kramar från oss



2010-03-07 @ 12:53:20
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

hej vännen!



va skönt att de funkar bättre med hennes mage och så nu:)



Hoppas ni får en underbar dag

kram

2010-03-07 @ 13:05:08
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: emma

hej gumman. vad skönt att hon sover bätre med ersättning nu:)



hehe okej, men sen är de ju inte bra om man vänjer dem vid att vagga dem till söms..



Hur har helgen varit:)? vad har du för overall till Novalee:)?

kram

2010-03-07 @ 17:20:52
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0