Lilla godisen kan snart sitta helt själv






Ibland kan man bli så trött att man somnar i babysittern..


Lillasyster Julia fyller 15 och det firades hemma hos oss

Julia, mamma/mormor & Novalee

bjuder på denna "fina" bild

Utblåsning av ljuset

Ibland när fnutten har svårt att somna får hon ligga i våran säng på pappas sida och se på Doctor Snuggles..

Och på pappas sida och kudde somnar man fort och sover så skönt.

Midsommarafton firades hos farmor och farfar / mina svärföräldrar

Där blev det god mat och även ett litet klädombyte..

För sedan åkte vi till Slottsskogen

Där vi tittade på djuren och hade det mysigt...


Våran vackra lilla ögonsten

Farfar och Novalee




Farmor, Ella, Farfar & Novalee

kronhjort? Dovhjort? shit the same båda är lika fina!






En Elg

Hunden som står vid människorna där  (vet inte om ni ser den, en "Lassie" hund) skällde hur mycket som helst åt Ella och de hade svårt att hålla den så jag och Ella gick och ställde oss lite längre bort och jag tänkte direkt när jag såg och hörde den andra hunden att nu kommer Ella att börja skälla hon med och dra mot den andre men tji fick jag hon var så otroligt duktig och satte sig ner där jag ställde mig och sa inte ett knyst! DUKTIGA Ella!!!!

hon uppförde sig exemplariskt hela dagen!

Bambisar

Och sen det bästa av allt.. SÄLARNA! åh vad fina de är




Farmor & Novalee

ÄLSKADE LILLA HJÄRTA!!!!

Novalee älskar verkligen när pappa spelar gitarr för henne


Och nästan alltid somnar hon eller så vill hon vara med att pilla lite på gitarren


Förstår verkligen om ni är trötta på att kolla in våra bilder nu men det kommer ännu fler men jag hoppas ni kan hålla ut lite till *fniss* och OM jag hinner och har ork imorn då lägger jag faktiskt upp bilderna från dopet/bröllopet

Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Det är bara kul med massa bilder! :D

2010-07-05 @ 00:41:36
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0