Ja nu har väl ändå alla hört den förbaskade reklamen från bredbandsbolaget "upplev mer".
Efter jag hört den de första gångerna så gick jag runt och sjöng Upp och ner, upp och ner fast det i själva verket var Upplev mer, Upplev mer. När jag väl kom på detta så började jag skratta för mig själv och tänkte att "tänk att man kan höra så fel" och nu när jag ser reklamen så sjunger jag fortfarande Upp och ner, upp och ner för jag tycker den är mycket roligare än upplev mer *fniss*

Igår var jag, Jonas, Novalee, Sannah, Robin och Tian i Alafors och spelade minigolf, var riktigt skoj men varmt och GISSA vem som förlorade.... jo jaaaag. Men kul vart det. Efteråt åkte vi in till Nödinge och hämtade ett paket från Libero som fanns att hämta inne på Lindex till Novalee och jag sprang in till Smycka/Klockmaster och bytte batteri på min älskade klocka! Därefter stack jag in på Ica och handlade lite snabbt och sedan åkte vi hem. Hade en mys dag fast jag tyvärr vart grinig ett par gånger.

Nu börjar Novalee bli riktigt otålig för att ingen leker med henne så får kila iväg..
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Hahaha du är ju dum (upp o ner) :D

2010-07-16 @ 11:26:46
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0