I lördags ringde Maria och frågade om jag ville hänga med till Ullared med hennes familj och det ville jag ju jätte gärna göra, så igår eftermiddag åkte vi ner till Ullared för att gå på Gekås ett par timmar.
Hittade en massa grejer men en del lät jag bli att köpa eftersom jag och Maria ska dit nästa månad igen. Allt gick i alla fall på 913.15 kr så tyckte jag var jätte duktig + att jag fick en massa fint och skoj för pengarna. Skickade iväg ett sms till Jonas och sa hur mycket det gick på och han hade trott att det skulle gå på minst 2000, men tji fick han! (De filmar ju också inför en ny "säsong" med Ullaredsprogrammet och Marias mamma gick fram till kamera teamet och pratade lite med dem och bad dem filma Marias pappa och det gjorde dem, Maria och hennes syskon stack iväg som ett par vesslor men jag bara skrattade så kom tyvärr inte så långt som dom)

När vi kom hem därifrån lämnade jag alla sakerna (två kassar) tog bilnyckeln och åkte till Älvängen där min lilla dotter var med farmor och farfar. De passade henne under tiden vi var i Ullared och det hade gått så bra så, dock vart hon vääääldigt trött när jag kom dit och det var ju faktiskt förståeligt eftersom hon brukar somna vid åtta på kvällen inför natten och nu var klockan halv tio! Fnuttan somnade i bilen men vaknade när vi kom hem. Tog på henne pyjamasen sen så fick hon mat, ny blöja och sedan borstade vi hennes lilla tand. Hon somnade på fem, tio minuter. Jag däremot väntade på Jonas eftersom jag ville visa sakerna jag köpt. Kom i säng halv ett men somnade även själv efter fem, tio minuter.

Är fortfarande jätte trött och skulle vilja sova lite nu igen när Novalee sover, men vi ska åka till Värsås (ligger mellan Skövde och Hjo)
Jag har vart "sommarbarn" där en vecka varje sommar sedan jag var liten. Men när jag sedan blev 16-17 år blev det inte av att jag var hos dem lika mycket längre.
Fast nu när jag är mammaledig så bestämde jag med familjen att vi skulle/ska komma till dem och vara där under onsdag, torsdag och fredag, så jag hoppas verkligen det blir jätte varmt och fint väder så jag kan bada i deras pool!

På fredag förmiddag/eftermiddag åker jag och Novalee hem till mamma och stannar där till lördag kväll. Är ju crusing i Falköping på lördagen och det får man ju bara inte missa. Men på lördag kväll kommer vi hem till både man, hund och katter. Kommer säkerligen sakna ihjäl mig efter dem, saknar ju redan Jonas och ändå ligger han i sängen knappt en halv meter ifrån mig.

Nej nu måste jag förbereda mig lite till.. ha det så jätte bra!
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: ida

Okej :)

åh vill också till ullared!

2010-07-30 @ 17:12:28
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0