Ja nu så kommer faktiskt resten av bilderna.. fast alla bilder som togs med våran kamera läggs inte upp eftersom jag vet att några inte vill vara med på bild här ute på internet plus att en del bilder inte är så bra.




















































































(Ignorera min stora bak) La en present på pappas grav, han skulle fyllt 55 år dagen innan


Pappa fick den vita stenen där det står "Älskade pappa"









Älskade morfar/ gammel morfar Torsten

Ett av mina kusinbarn, Novalees syssling


Min låtsas-mamma Solveig/ låtsas-mormor





Novalee har två låtsas morfäder och detta är mormor Solveigs "kille" Bengt







Blir ytterligare fler bilder imorgon då jag ännu en gång blivit för trött och inte orkar lägga upp resten.

Natti natt*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sarah

Herrejösses vad många kort ;)

Riktigt snygg brudbukett och vilka häftiga skor du hade! Önskar att jag kunde gå i högklackat ;)

2010-07-07 @ 10:51:30
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kaffe som är så gott ;) Är dock ingen stordrickare, men någon kopp då och då, speciellt om man fikar till.



Vi mår bara bra tack, hur mår ni? :) Theas utslag försvann redan dagen efter, så fort jag tog in henne så blev det bättre. Jobbigt att dom små är så känsliga emot värmen, skoj att sitta inne när det är så fint väder?



Vad hittar ni på om dagarna? :) Har din man semester ännu?



Kram

2010-07-07 @ 17:57:26
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: ida

Åh tack vad glad jag blir!

Inte behöver du be om ursäkt för det, min mage är liten, hamnar utanför den där förbaskade kurvan hela tiden!! Men det är väl ganska så skönt att inte vara super stor heller antar jag :-)



Det hoppas vi med, tycker att han kan komma ut lite tidigare än beräknat så slipper vi gå på TUL igen. Känns så onödigt att göra det när det är så lite tid kvar..



Vilka super fina bilder och vad fina ni var på erat bröllop. Grattis så super mycket :-)

2010-07-08 @ 22:33:39
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0