Hittade för en liten stund sedan här på datorn en bild på hur mina värkar var dagen innan Novalee föddes. Hade tydligen skickat denna bild till min älskade fina vän Mia i Falköping och hon hade sparat denna. Ur söta människa! Tack så mycket för att du behöll ett så fint minne från mig och Novalee och att du satt där vid datorn och chattade med mig på msn när jag hade så ont.

Denna bild är sparad just 21.58 (står det att jag sparade den men så står det inte på värktimern det vet jag) söndagen den 7 februari..

 

Vilket underbart minne egentligen även om det gjorde nåt så fördärvat ont..

 

God natt*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Goa vän :) har till och med ultraljuds filmen du skickade till mig :) Kommer ihåg när du hade så ont å ändå satt du på msn ;).. Älskade söta du :)

2010-07-16 @ 00:21:22
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0