Jag fick lite dåligt samvete för det jag skrev sist det där med att barnen är uppe så länge. Vad jag menade var att de är ute och leker vid elva tiden och några är under fem år. Men att de sen kan vara dessa barn är små nattugglor, för alla är ju olika.

Igår vart jag, Novalee, Jonas, Sannah och Robin på Marstrand. För mig och Novalee blev det första gången vi var där och jag tyckte det var så himla fint där! När vi åkte därifrån åkte vi och köpte pizza och satt på uteserveringen. Novalee fick lite spagetti och köttfärsås som vi fått av Maria men hon var inte så hungrig eftersom hon åt ca. en timme innan, däremot slank lite katrinplommonpurén ner istället.

Jag måste ju berätta att jag köpt en bärsjal av min kusin. En svart "Moby Wrap" som hon använt knappt två gånger. Den ska ju tydligen fördela vikten på ett annat sätt än en vanlig bärsele så får väl se om jag får ont i ryggen av denna. Har ju haft problem med ryggen så länge jag kan minnas så hoppas så att denna blir bra och behaglig. Jag kanske inte behöver den så jätte länge till Novalee men då har jag ju den till nästkommande barn istället.



Måste ju bara säga ett stort GRATTIS till Andrea och Dennis som fått en till liten dotter.

Kramar*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0