Somnade vid tre tiden och väcktes sedan av Jonas när han ringde, jag somnade om och vaknade ca. tjugo minuter senare. Satt då vid datorn en halvtimme och klockan blev då fem så jag och Ella gick bort till bilen och körde till Shell för att hämta paketet, åkte sedan hem för att sätta ihop det men trög som jag är lite då och då så fattade jag sjävklart inte så jag ringde till min svärfar och kollade om han hade tid och lust så det var bara att hoppa in i bilen igen och köra dit. Han fixade det snabbt och jag blev bjuden på mat. Satt där en liten stund och pratade med dem för att sedan åka hemmåt. Ella hoppade in i bagaget och gnällde "bara" en gång och krafsade lite på gallret men satt där snällt, våran duktiga "lilla" vovve!

Så här ser gallret ut.. (kommer från djurmaxi.se)

Såg nyss på reklamen att det kommit ut ett nytt graviditetstest i digitalt som visar hur lång tid på ett ungefär man varit gravid när man tar testet. Fräckt att man kan "uppfinna" så pass mycket.

Nya grav.testet från clearblue.com

Ne ska se på unga mödrar nu så får väl se om jag skriver mer sen.. skulle jag väl tro att jag gör men de märker vi
Kram*

ps. har jag sagt hur mycket jag älskar mina svärföräldrar? De är helt underbart goa! jag tror faktiskt allvarligt talat att jag har de bästa svärföräldrarna i världen..

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

hej gumman.. tror du på de nya raviditets testet?

de ska jag testa sen när vi ska bli gravida igen.. Tobbe vill ju ha ett syskon tätt inpå..så ja tror nog inte Benjamin kommer vara gammal när jag är på det igen, haha..



OJ, har du bara 2 veckor o 5 dagar kvar? shit vad tiden har gått fort...



man kan ju alltid hoppas att de du säger stämmer...

ja är så rädd att de blir motsatsen..



har din slempropp gått, eller börjat få mer förvärkar som är oregelbundna?



kram

2010-01-06 @ 08:17:52
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0