Har idag haft en väldigt bra dag faktiskt. Vaknade två gånger inatt och gick sedan upp kvart i nio. Åt då frukost och gav djuren mat, för att sedan gå ut med Ella.
Vid elva tiden blev jag dödstrött så la mig igen och då hade Jonas precis vaknat så vi låg och pratade lite tills han gick upp. Jag somnade i alla fall med en katt vid min höger sida och hunden på min vänstra.. Vaknade efter två timmar och käkade två smörgåsar och satt här vid datorn en stund. Vid två-tre tiden gick vi ut i det underbara vädret med Ella och lekte med henne. Sedan kom Tian hit och jag lagade "storkok"
  • Potatismos-moussaka
  • köttfärsås
  • ungsstekt falukorv
  • potatismos
kanske inte så jätte mycket till storkok men ändå. Gott blev det i alla fall! Efter vi vart färdiga med det så var jag så trött IGEN att jag höll på att somna men lyckades hålla mig vaken (även om jag faktiskt försökte sova lite.)

Det blev förresten varken någon tipp eller rensning idag utan vi tar det imorgon.. så efter vi eller ja Jonas varit där och rensat ska vi till tippen och sedan in till stan och kolla lite på H&M. Vi hittade nämligen så häftiga små killkläder där när  vi var där förra veckan och om vi nu skulle få en tjej så är det bara att sätta upp en liten tofs (för jag är rätt säker på att h*n kommer att ha mycket hår precis som jag hade när jag var liten.)

Men innan vi åker dit så ska jag ut och gå med Mia och lille Liam! ska bli väldigt skönt att få komma ut och gå lite utan Ella.. vågar just nu inte gå med henne eftersom hon drar så mycket och jag gillar inte väglaget då jag håller på att halka omkull bara jag går själv. Sen vette fasiken vad man ska hitta på mer under dagen.

Nu ikväll så skulle vi bara åka och handla men det slutade med att vi åkte till Stigs center och bowlade och jag höggravida lilla Martina kom tvåa! haha grym är jag även fast jag hade skit ont i högersidan där bebis ligger och trycker på mina stackars nerver. Ont i ryggen fick jag också men som sagt självförvållat. Skönt att fördriva tiden i alla fall.



Nu ska jag lägga mig gott folk
Många natti kramar från mig och lill skrutten i magen*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej tjejen!

kul med bowling:)

lätt som ni hade en kul dag igår:)



SV:våran dag igår var bara bra, små slut efter jobbet men de gick bra:)



Hoppas ni får en bra dga

kram

2010-01-29 @ 11:04:42
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Tina S

Hehe jo jag har både tvättat och haft med mig med bebiskläderna:p känns underbart varjagång man börjar dona med dem tycker jag :D Öven börjat kolla ut lite man ska ha med sig till BB :D

2010-01-29 @ 13:36:09
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: emma

hehe oj.. bowla du nu när du är höggravid, fick du inte ont i ryggen?



hur går de med bebis i magen?

kram!

2010-01-29 @ 14:18:32
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mkt gumman:)

2010-01-29 @ 14:21:31
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

hehe , vad skoj att ni tycker han är lik mig, för typ alla andra tycker han är kopia av Tobbe:)



hehe nä, jag har ju ingen gravid mage mer, saknar de faktisgt lite..hehe..



Tobbe vill ju ha barnen tätt ihop, så Benjamin kommer inte bli gammal när han blir storebror.



kram

2010-01-29 @ 14:28:27
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

NI måste gilla potatismos!

Fasen va kul med bowling, det va inte igår kan jag säga!!



Hoppas du har en fin fredagskväll!

2010-01-29 @ 22:36:10
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Tova

Ouch vad jobbigt, jag hade också en del problem ibland med nerverna i typ ryggen och benen.

I helgen händer nog inget speciellt, vi är ju hemma typ dygnet runt nuförtiden med lillbebisen ler men kanske kommer det några besökare på lite fika eller något ;) du kommer märka hur många som dyker upp och vill kika på plutten när han/hon är ute, hihi!

2010-01-29 @ 22:41:04
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0