Blev väckt för ca. en timme sedan av att mormor ringde till min mobil och innan dess vaknade jag klockan åtta av hemsk halsbränna. Ja som sagt antingen är det telefonen, halsbrännan eller Ella som väcker en. Nu har jag ju visserligen tur att våran hund sover så pass länge på morgonen som hon gör.
Hur som helst så ville hon bara berätta att hon var orolig över att vi ska åka till Sälen på söndag, så hon ville inte att jag skulle åka ifall nu bebisen vill komma där uppe. Men jag säger som jag sagt förut, att så länge jag har Jonas med mig och min BB väska samt bilbarnstolen så skiter jag ärligt talat i vart någonstans jag föder! Kan inte alla bara förstå det? Om det är någon som ska vara orolig så är det väl ändå jag och Jonas? Ut kommer ju bebisen förr eller senare i alla fall och eftersom man inte får ta emot besök på sjukhuset så kvittar det väl, vänner och familj får ju ändå vänta tills vi kommer hem med att få se bebisen..
Nu är det ju rätt sött av nära och kära som tänker på en nu så här den sista tiden men nu börjar det faktiskt bli tjatigt! Dessutom är jag helt säker på att jag kommer att gå över tiden med.

Är det förresten någon mer som börjar bli trött på snön? Det har jag blivit. I alla fall på den som faller ner från himlen hela tiden för den "andra" får jätte gärna ligga där på marken men det behöver ju inte snöa mera. När plogbilen kommer plogar han alltid in min bil och det mina vänner är rätt irriterande. Sen kan jag ju inte åka pulka eller snowracer heller som jag så gärna velat göra sedan 07 men det har inte funnits snö till det, så nu när det äntligen finns snö, ja då ska jag vara gravid och inte kunna åka.. eller kan kan jag väl men vill inte riskera att det händer någonting med vår bebis.

Ska käka upp min smörgås nu och sen ut med Ella.
Ha en trevlig onsdag Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Zizzi, Dina & Ziri

Hej lilla du :-)

Tack desamma, god fortsättning.

Megen är stoooooor nu och på onsdag är det dags... Snitt.. Bebis vill inte vända sig (ensvis som sin mor) så det blev snitt-tid den 13:e. Var bräknad till den 17:e. Jag förstår precis

2010-01-06 @ 10:43:58
URL: http://www.zizziz.se
Postat av: Zizzi, Dina & Ziri

Hej. skrev ett inlägg nyss men det försvann.. (????) Det jag skrev var god fortsättning och att bebis kommer den 13:e :-) Det blev snitt för h*n vill intevända sig. Skönt att ha ett datum men lite besvikelse att det inte blev naturligt. Håller med dig och förstår precis det här "tjatet" du pratar om. HERREGUD!!! En del tror nog att man är förståndshandikappad bara för att man ska ha barn.... "Du vet väl att", "tänk på att" "gör inte si,gör inte så" "har du gjort det" bla bla bla...

Klart det är av omtanke men man blir liiiiiiiite trött ibland. O så finns det ju iof de som inte brys sig alls........ Hmmmmmmm

Ta hand om dig vännen & vi rapporterar så vi vet hur det går. :-) Stor kram till dig, magen, killen och Ella. Krammmmmmmm

2010-01-06 @ 10:48:41
URL: http://www.zizziz.se
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Allt bra med dig denna osndag? Här är det så bra som det bara kan vara med en.skönt väder & mysigt med snö..kram

2010-01-06 @ 14:05:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Allt är bra med mig & min prins som sover så gott:) kram

2010-01-06 @ 14:05:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mia

Förlossningen var jätte bra, hade lätt kunnat göra om det, jätte häftigt =) Fick värkar kvart över nio och halv tio var vi inne på förlossningen, och tio i elva var han ute. Så gick väldigt fort gjorde de =) Men skönt var väl de..

Fick stanna tre nätter för han ville inte äta riktigt i början så blodsockret var väldigt lågt, men nu äter han hela tiden =)

2010-01-06 @ 19:17:04
URL: http://miafiaa.blogg.se/
Postat av: emma

hej gumman.. ja har med velat åka pulka men varje år så har de ju inte varit någon snö o nu var man gravid sist de va snö.. men nu kankse vi ska åka imorgon..



joda de går bra för oss idag:)

2010-01-06 @ 20:46:15
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Britt

Hejsan... Å TA DET LUGNT I BACKEN...



Vänta bara tills er lilla dobbis träffar rätt kille, då får han nog sniffa både här och där. LER Har märkt att vår kille är NOGA när han väljer vilka tjejer han flirtar med. Även om de är i höglöp kan han IGNORERA tiken om hon inte passar honom. Trodde inte det var så.



Må som gott och jag lovar... bäbisen kommer med buller och bång och Du kommer säga (i stundens hetta) "det här vill jag aldrig göra om"... men det gör man... annars skulle kvinnor bara få ETT barn.



Ha de.



Britt

2010-01-06 @ 20:52:28
URL: http://www.akeochtanterna.blogspot.com
Postat av: Carina, Hasse & Zita

Men lilla gumsan, om du är trött på snön är väl Sälen inte rätta stället att åka till retas lite



Det är nog inte så mycket att ni åker till Sälen som är orsaken till att din mamma är orolig - utan snarare att hon vill ha dig nära sig så hon får vara med när det är dags, tror du inte ler



Zita har minsann lärt sig att säga ifrån om det är någon som inte passar henne och hennes bak, när Bono blir "fabbo Bosse" och drägglar lång strängar blir hon lite putt.. skrattar



Var försiktiga ute på vägen när ni kör upp till Sälen och glöm inte rövlappen, för det är nog det enda du kan åka... om du kommer upp från den vill säga... kan nästa se det framför mig hur du kommer åkandes på rövlappen..fläktandes med armarna och skriker "- Jooooooonaaass..wweeeeii, hjälp"



Sköt om dig snuttis



Kramar om

2010-01-06 @ 22:26:24
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Carina

Mormor mena jag förståss, börjar bli senil *fniss'

2010-01-06 @ 22:27:17
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0