Nae inte riktigt för det var fredagsmys igår. Vi vart aldrig hos Jonas syster för hon behövde plugga så vi åkte och köpte lite mat på Ica, mötte upp Fidde och så följde han med hem hit. Fager var också här så de satt och spelade tv-spel fram till fem tiden medans jag låg och sov i nästan två timmar.
När de gått hem började vi laga mat.. ris och korvstroganof skulle det bli men när jag skulle börja med riset så fanns det inget och att äta pasta till låter inte så gott eller hur.. Men Jonas hittade bulgur inne i skafferiet så det blev det istället och gott vart det. Så mätta och belåtna satt vi där vid matbordet och pratade med levande ljus, två katter som låg och sov en som ville upp i knät och en hund som låg i dörröppningen. Vi lyssnade också på musik, en av låtarna var våran låt som kom upp flera gånger.
Efteråt gick Jonas ut med Ella och jag tappade upp ett bad och satte igång thé vatten till Jonas.
När vi satte oss i badet hade Jonas med sig den bärbara datorn in i badrummet, så där satt vi och kollade på bebiskläder, var faktiskt han som tog upp massa sidor med barnkläder.
När vi sedan gick upp la vi oss i sängen och spelade tv spel i stort sett resten av kvällen.

Idag så ska han iväg med Tian och prova på folkrace uppe i älvängen. Jag har dock ingen aning om ja ska följa med eller inte, eller vad jag ska göra om jag inte följer med dit. Tror att Sannah och Andrea kan befinna sig däruppe så det lutar att jag följer med ändå.

Ha en trevlig lördag
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Tack. :) Ja, man vänjer sig. Vi har inget speciellt planerat idag. Ni då, kolla på folkrace? :) Kramar

2010-01-23 @ 14:50:35
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Britt

Hejsan Martina...



ISSES vilken snygg mage Du har. Håller alla tummarna jag har för att Du inte ska gå över tiden. (Själv gick jag 14 dagar över, klart okul)



Vad gäller för stort täcke... KANONBRA... bättre för stort än för litet.



Må JÄTTEGOTT... och hoppas bäbben kommer snart.



*KRAMAR om`na*

2010-01-23 @ 18:36:37
URL: http://akeochtanterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0