Eller riktigt tidigt på morgonen?
Klockan är nu 03:50 och ja jag kan i alla fall inte sova pga min halsbränna och nu hjälper inte ens filen till så jag kan få lite sömn. Jobbigt värre eftersom jag ska upp tidigt imorgon eller aa idag rättare sagt för att fixa en massa saker:
  • Hämta foton hos Hannah
  • Köpa julklappar till Jonas syskonbarn (nej de har inte fått några ännu från oss därför får dom dem nu)
  • Fixa Jonas bil
  • Handla mat mm.
  • möjligenvis kanske göra en magavgjutning men det tror jag inte hinns med
Jaja sitt-ligger här i soffan nu då jag inte vill väcka Jonas som sover och kollar på tv, och hoppas verkligen jag kan få sova lite snart åtminstone två timmar.

God morgon/ god natt*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina



Man gick in på fliken "värmande täcken" (tror jag den hette) och där fanns det bilder på både svart och rött.. på andra hundar :) och så kunde man beställa så, men har inte gjort det ännu - vet ju inte vilken färg man skall välja (beslutångest) :P



Kram

2010-01-09 @ 09:39:47
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe ja, kanske mer praktiskt att plutten kommer när ni är hemma ;)

Jag är ju beräknad till den 14:e, men gissar själv på 21:a januari. Haha rätt pessimistisk, men det skulle vara så typiskt min otur ;) nu när man går och bara letar efter tecken hela dagarna... hehe...

men du mår bra och så?

2010-01-09 @ 12:22:49
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Sara

Hehe ja, men tänker man att man varit gravid i 200 dagar så är 80 lite :P

Vilket sött täcke Ella fått =) Det gör väl inget att det var lite långt, hehe =)

2010-01-09 @ 23:45:48
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0