Efter jag vaknat idag så hoppade jag in i duschen och efter ca. en kvart kom Jonas äldsta syster med hennes barn hit på en fika. När sedan Jonas åkt till jobbet och de andra åkt hem så blev jag så där illamående IGEN! Jag hade som tur var inget illamående igår. Jag satt lite vid datorn men var tvungen att lägga mig en liten stund för att det förhoppningsvis kunde lindra och det gjorde det till en viss del. Sedan kom Carro hit, min fina vän från Falköping som frågade mig för två år sedan om jag ville följa med till Göteborg och köpa balklänning och träffa "Pepsi". Så tack vare henne träffade jag min älskade Jonas så till henne är jag/vi evigt tacksamma! Hon var i alla fall här från fyra till klockan åtta. Vi fick en jätte fin vagnleksak med Tummen till bebisen också. Vi åt lite makaroner och skaffade sedan en blogg till henne.

Ska käka liten smörgås nu innan jag blir allt för hungrig, kom också på att jag inte tagit varken min vitamin eller järntablett idag så får ta och göra det nu.

Ha en jätte skön kväll, kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

usch då... inget kul att må illa :(

2010-01-05 @ 00:06:34
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0