Woohoo nu äntligen är det som det ska igen! Satt och kollade på de andra kodmallarna och insåg nog sedan att jag faktiskt hade tagit bort för mycket. Men det måste ha hänt medans jag la in snön eller?  För det enda som jag tog bort var ju faktiskt snön.. hm jaja allt är som det ska igen hoppas jag i alla fall.

Vaknade idag halv nio av en hund som öppnade dörren ut till lägenheten och ville ha mat så det var bara att stiga upp och ge henne det. Katterna fick också sin matranson för idag och eftersom jag känner min hund så brukar hon alltid lägga sig efter maten så jag la mig lite jag också och somnade så vi vaknade halv tio. Jag satte mig och åt min frukost och gick sedan ut med skrällisen (kärt barn har många namn.) När vi kom in la vi oss i soffan och såg på tv, och självklart började mitt illamående igen så har försökt att små äta lite men det vill inte ge sig så ska strax lägga mig för att sova ännu en gång.. Vill inte vill inte vill inte!!
Får väl se om det blir en liten promenad med Sannah och Andrea sen också, om jag nu orkar. Känner mig helt slut har ingen ork till någonting, skit jobbigt men jag antar att det är så i slutet av en graviditet, att man ska vara trött ofta eller nåt sånt. Ska i alla fall åka bort till Shell sedan för att hämta ett paket, med innehållande ett lastgaller till lilla opeln så Ella kanske lär sig att man ska sitta i bagaget istället för i baksätet. Visserligen har hon ju bälte i baksätet men det blir ju lite större plats för andra som ska åka med i opeln nu när hon kommer sitta i bagaget. Funderar också på att åka till apoteket och köpa mig kylbalsam till magen eftersom att mina bristingar kliar så mycket så att de snart tar kål på mig och självklart kolla vad gipsbindor kostar. Vi ska nämligen göra en magavgjutning på lördag och bara vara vi två hela långa dagen!

Skriver väl förhoppningsvis lite mer sen kanske, för nu måste jag verkligen lägga mig innan jag somnar här vid datan..

Kram så länge*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Vikky

haha mmm, jobbigt jobbigt :P



haha de gillar inte dom små pissarna va :p

2010-01-06 @ 10:14:16
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0