Somnade aldrig efter jag läst två kapitel ur boken inatt utan beslöt mig för att ta en liten promenad med Ella halv fem på morgonen. När vi kom in efter tjugo-tjugofem minuter så kollade jag lite på tvn och där slocknade jag vid halv sex tiden men vaknade ett flertal gånger av katterna som levde om och av Ella som öppnade dörren från sovrummet, därefter sprang hon fram och tillbaka från sovrummet till vardagsrummet eftersom vi inte sov tillsammans jag och Jonas. Hon började därefter att morra och skälla så som hon alltid gör när det går någon som klampar i trappuppgången. När jag somnade om för sista gången blev jag väckt av mamma som ringde och då var klockan tio så tyckte att då var det lika bra att gå upp.
Efter några timmar åkte jag till veterinären och köpte mat till lilla skrällot och sedan åkte jag till Ica för att inhandla det sista vi hade glömt från listan när vi storhandlade. Meningen var att jag skulle åka till Ikea också för att köpa en byrå men insåg att den inte skulle gå in i bilen och jag hade verkligen inte orkat att lyfta in den i bilen så jag åkte hem istället. Här hemma vart jag lite småsur över byrån och att Jonas inte hade velat följa med, men så kom han in till mig i sovrummet och sa att: nu åker vi till Ikea.
Fager hängde också med och de fick faktiskt in lådorna (även om Fager var helt intryckt i hörnet.)
Väl hemma så började jag med att montera ihop den. Tror det tog en till två timmar och nu har jag rätt ont i ryggen men det är ju självförvållat eftersom jag satt på golvet så pass länge.
Mycket fint blev det i alla fall och än så länge har jag inte riktigt vant mig vid att det står en helt ny stor byrå ute i hallen! Vi la i bebiskläderna där i och passade då på att rensa lite i garderoberna och fick kastat många gamla äckliga handdukar, påslakan som vi inte ville ha längre åkte ner i en påse till Second hand i Falköping där mormor min jobbar. Hur som helst så kom det upp hur mycket damm som helst när vi rensade så jag sitter här och hostar nu med täppt näsa, jäkla damm säger jag bara!

Sov så gott
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Tina S

Det är då man tycker det är skönt att det är rätt kul att srkuva, tycker jag ;)

2010-01-28 @ 09:06:06
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0