Igår var jag som sagt inne i Nödinge på fika med föräldragruppens blivande mammor och det var så trevligt så. Vi satt och pratade i två timmar. Jag var också inne på apoteket och Ica för att köpa gips, vaselin och glad-pack för att göra gips avgjutning av magen min, så när jag kom hem åt jag, Jonas och Robin spagetti och efteråt drack de kaffe och då hade Fager också kommit upp. När de sen hade druckit upp och suttit och tjötat ett tag så fick de gå hem och ja drog ned duschdraperiet och la det på golvet så det inte skulle bli förstört, dock glömde jag täcka över datastolen som jag satt på så den blev rätt vit av allt gips. Mysigt var det i alla fall att göra nåt sådant tillsammans. Vi hoppade in i duschen och tvättade av oss och efteråt la vi oss i sängen och spelade tv-spel resten av kvällen.

Idag så ska jag träffa Vikky inne i Göteborg. Meningen var att vi skulle bada men jag orkar verkligen inte så det blir "bara" en fika och en massa tjöt för våran del istället. Blir nog trevligt det med.
Sen ikväll ska ju jag och Jonas på bio och efter det så får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Hoppas eran dag blir lika trevlig som jag tror min kommer att bli
Kram*


Ny insmörjd med vaselin

Vatten, gipsbindor, vaselin och gladpack

"inplastad" mage

Jonas doppar gipsremsorna i vattnet

Magen är hyffsat klar

lite suddig.. vi ska lägga till lite på sidorna en annan dag för remsorna tog slut ^^


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sandrah

Åhh va kul att ha kvar sen :)

2010-01-21 @ 10:03:41
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sara

Shit vilken kula du har nu! :D

Gipsgrejset blev ju jättebra! :)

2010-01-21 @ 13:39:23
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Mia

Gud va mysigt med en avjutning.. Hade ni kul när ni gjorde den.. Åh vi måste också fika snart:) Puss puss

2010-01-21 @ 16:46:04
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken fin mage ;-) Hoppas liten bestämmer sig för att komma ut nu!!!

2010-01-26 @ 20:54:26
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0