Ännu en gång har jag sovit för mycket!
Somnade vid 1-2 inatt vaknade vid tre och bad Jonas stänga av filmen strax, som han kollade på..
Vaknade flera gånger under natten och vart varm och sen gick ja upp vid sju kissade la mig igen och blev väckt halv nio för att Jonas puttade ner Ella från sängen så hon började gnälla, ville ha mat så hon öppnade dörren ut till hallen, gav henne mat och åt själv frukost, kollade på tvn och somnade om vid 10-11. Vaknade till ett par
gånger och gick upp 12.25
sen somnade jag vid 3 tiden igen och halv 4 gick vi bort till min svägerska Sandra. Kom hem därifrån halv sju och var fortfarande svin trött och rätt hungrig. Gjorde i ordning pannkakssmet som Jonas sedan stekte upp (älskar när han gör dem, de blir så himlans goda då.) Var fortfarande trött men satt en stund vid datan men vid nio tiden la jag mig i soffan framför tvn och vaknade sedan igen kvart i elva.
Jonas skjutsade hem Tian och har köpt med sig Mc Donalds mat på vägen hem så nu sitter jag här med hungrig mage och väntar på mat. Kan tillägga att ja fortfarande är lite trött och seg även fast jag vart ute med Ella och lekt med henne en stund.

Ja när ja satt och pratade med en tjej på msn så berättade jag att bebis tryckte nedåt och att hela magen blev hård och att det har hållt på så sen igårkväll (dock inte hela tiden.) Det gör inte ont och det försvinner efter en stund, men hon berättade att det var sammandragningar jag hade och det är ju alltid något, en liten bit på traven men har fortfarande inga andra känningar.

God natt*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

man blir tröttare av att sova mycket :P... Sammandragningar kan man ha hela graviditeten men hoppas dem gör lite nytta nu så du öppnar dig lite hihi

2010-02-05 @ 10:50:07
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0