Är nyss hemkomna från MVC där vi som vanligt lyssnade på hjärtat, mätte magen och tog blodtryck. Ännu en gång vart hon osäker på om bebis ligger med huvudet nedåt men det gjorde h*n. Dock hade h*n däremot inte fixerat sig men som sagt så behöver de ju tydligen inte göra det förrän den faktiskt är på väg ut. Vi fick i alla fall en tid till en läkare på Näl på måndag nästa vecka för att prata om igångsättning, kolla fostervattnet och så (om nu inte bebis behagar att komma ut tidigare.) När vi åkte hem därifrån gick vi in på Netto, köpte mjölk, fil och mjölkersättning till bebis (om det nu kommer att behövas.)

Igår när vi vart på Chilli och åkte ned för rulltrappan sa Jonas "ah bara två år senare", trodde han menade att jag var seg eller nåt när jag gick men han menade ju soffan som snart pratat om i två år. Vi åkte och hämtade den och nu står den här så otroligt fin och vacker och helt dunderskön att sitta i!

Nu resten av dagen ska jag ta det lugnt och faktiskt snart lägga mig och vila en stund, mamma ringde ju och väckte mig imorse, men det gjorde inget egentligen mer än att ja var grymt trött.

uppdaterar kanske lite senare och med bilder på soffan också då såklart.
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Tova

Aww, hoppas ni får möta lill-filuren snart!

Men som du säger så saknar man samtidigt magen en hel del nu, det är verkligen en speciell och underbar känsla att vara gravid.

Även om det är dubbelt så underbart att få pussa på älsklingen nu ;)

Har du några känningar eller så, typ förvärkar o grejer? (Vilket iofs inte jag hade)

2010-02-02 @ 17:27:30
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Amy

Skönt att ni hittade en soffa :).. Ersättning behövs inte om man vill amma :)

2010-02-02 @ 18:34:53
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej vännen!

skönt att allt gick bra på MVC trist att den lille inte tittat ut än. Skönt att få komma coh prata med en läkare. Vilken vecka är du i nu?



kul med ny soffa:D



kram

2010-02-03 @ 11:59:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: emma

hehe va skoj att du fått en ny soffa, vill jag med ha:) vad tråkigt att ynke-pytt inye viljat titta ut ännu. hur lång tid över tiden är du nu? Jag får locka ut din bebis på nått vis..



hoppas du mår bra för övrigt gumman:)?

kram

2010-02-04 @ 14:33:56
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: mia

Alltid bra att ha ersättning hemma ifall de krånglar ngn gång =)

2010-02-04 @ 22:35:32
URL: http://miafiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0