Kom och tänka på en grej i slutet av förra veckan. När det var den sjätte, sjunde och åttonde så hade vi tre speciella dagar i rad (det har vi ju visserligen varje månad..) den sjätte hade jag och Jonas vart gifta i ett halvår och Novalee döpt, den sjunde hade jag och Jonas vart tillsammans i två och elva månader och den åttonde blev Novalee tio månader. Har aldrig tänkt på det innan så tyckte det var lite skoj.

I söndags var Jossan här ett par timmar så vi käkade middag, korvstroganoff, ris och potatis och efteråt åt vi lussekatter och drack glögg fast Jossan fick nöja sig med sin julmust då vi hade glögg med lite alkohol i.
Jag och Jossan lyssnade på hennes bebis lilla pickande hjärta och jag fick känna hur h*n sparkade (bara jag och hennes mamma som känt det ja och så Jossan såklart.) Hon fick låna lite mammakläder och sedan följde jag och Ella henne en bit på vägen till Nödinge. Jag glömde mina vantar och min mössa så jag frös en massa när jag kom in men då hade Jonas hällt upp ett varmt bad åt oss så blev snabbt varm igen.

Men nu känner jag mig lite stressad så får fortsätta med min lilla uppdatering senare idag eftersom jag ska vara på vårdcentralen kvart i elva.

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0