Om en alldeles liten stund ska vi till BVC. Är väldigt nyfiken på hur mycket hon gått upp i vikt och hur lång hon är, för det var ju trots allt i oktober vi var där sist.
Men innan dess ska vi hunnit in på banken för att sätta in Novalees dop-pengar på hennes konto. Känns säkrast att ha satt in dem där, man vet ju aldrig ifall någon skulle komma och ta hennes pengar.
Ett par bekanta till mig hade haft folk hemma hos sig för ett tag sedan och efter ett tag så skulle de plocka upp deras sons dop presenter och pengar till hans rum, men där upptäcker de att det är någon som stulit en massa saker och alla hans dop-pengar. Fattar ni, en vuxen människa stjäl pengar från en ettåring!! Jag tror fortfarande inte de vet vem som gjorde det men de vill i alla fall inte ha denne som sin såkallade vän längre och det förstår jag. 


Jaja måste åka iväg nu om jag ska hinna innan BVC.
Kram*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

fy fan va dåligt och fy fan för vilka "vänner"

2010-12-14 @ 12:55:00
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0