När hon vaknade på tisdagen kollade jag i hennes mun och visst fanns där en andra tand som var/är på väg att spricka upp så fortfarande efter ett par dagar är hon fortfarande gnällig men har som tur är ingen feber.
Än så länge har den fortfarande inte kommit fram helt utan man känner bara en upphöjnad på tandköttet men den kommer säkerligen vilken dag som helst nu.

Igår var jag och Novalee på Liseberg med svärföräldrarna mina svägerskor och deras barn. Den ena svägerskan var på en camping så hon och hennes kille var inte med, ej heller Jonas eftersom han jobbade. Vi hade det jätte mysigt och kul även fast det kom två små skurar, vi spelade lite och några av oss vann (inte jag och Novalee.)
Sen innan vi (jag och godisen min) skulle hem så fick jag åka polisbil, har aldrig vart med om att göra det tidigare.......






försökte få en bild på hennes tand som börjar bli stor nu men hon ville inte visa.




Ella gäspade precis


Misty vågar sig fram till lilla huliganen





För när jag var yngre och körde radiobilar hade de "gamla" bilar, och nu hade de "sportiga" och fem polisbilar. Hehe visst trodde ni att jag åkt i en "riktig" polisbil! Det trodde i alla fall både mamma, Jonas och min moster Eva.

Idag har vi bara slappat här hemma jag och min älskade dotter. Hon har inte ens vart utanför dörren, men sen har hon vart så gnällig och trött också. Men imorgon ska vi in till Nödinge för jag MÅSTE köpa en bröllopspresent och en ny bh till mig tills på lördag då vi ska till Halmstad på bröllop för våra kompisar.

Nepp nu ska ja strax göra lite spagetti till min kära man som kommer hem och vill ha spagetti och köttfärsås
Kramar*



~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0