Idag ska jag och Novalee åka upp till Trollhättan och möta upp mamma och hennes nye kille. Ska bli kul att träffa honom. De ska passa Novalee en liten stund medans jag går på ett litet ärende.

Det är ju valborg idag men vet ej vad jag skall hitta på. Skulle vilja gå och titta på någon eld men vet inte vart det finns någonstans. Får nog kanske ta att ringa till mina svärföräldrar och höra om de vet vart de kan finnas.
Men kan säga en sak att om elden är vid åtta eller efter åtta skippar jag det, jag MÅSTE se på mitt program "Legend of the seeker" på 6an och äta mitt fredagsgodis. Jag tycker faktiskt jag blivit jätte duktig om jag får säga det själv, alltså att inte äta godis mer än på fredagar/helgen. Däremot har jag ätit kakor och kladdkaka, men kladdkakan har jag bakat själv och jag har blivit bjuden av andra. Jo jag åt en glass i måndags men det klassar jag inte som godis direkt.

Jaja dags att byta blöja på min fnutt.
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

duktig du är! Det är svårt att inte äta på vardagarna tycker jag!

2010-04-30 @ 10:48:46
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Tova

Hehe, jag är INTE så duktig när det gäller sötsakerna, är så sjukt snask-sugen nu när jag ammar :)

nej, vi kommer nog inte döpa vår son, min killes familj är buddhister så det kanske skulle kännas lite konstigt ;)



blev det nåt kul på valborg förresten? vi var bara hemma, orkade inte hitta på nåt speciellt och Elliot var lite kinkig, hihi. Men det kommer ju fler år :)

kramar

2010-05-03 @ 14:15:17
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0