Nej det är ingen vanlig dag för det är Ellas födelsedag hurra, hurra, hurra.. hurra, hurra, hurraaa!!Ella kom nyss ut hit till vardagsrummet och när jag funderade på vilket datum det är idag så kom jag ju på att det är Pellisens födelsedag! Hon fyller ju hela två år idag, min lilla vovve börjar bli stor men är fortfarande rätt trotsig. Går i tankar på att börja köra agillity med henne igen, hehe Mia erbjöd ju sig att vara barnvakt till Novalee under den timmen vi är där borta men får väl se hur hon känner för det nu. Hon passade henne igår nästan en timma när jag var tvungen att åka iväg för att hämta Jonas blinkers som han tappat. Hehe jag frågade Mia om hon skulle vilja ha tvillingar, men det ville hon inte ha *skrattar*.

I förrgår var vi i Bohus på MVC och hade återträff med föräldragruppen. Var lite kul att se alla bebisar, de låg ju liksom i magen sist. Eller ja några hade jag ju redan sett och träffat innan men lite kul att höra om de andras förlossningar och hur de tyckte att tiden efter hade/har varit.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Hehe men då är ju jocke hemma också så blir ju inte helt själv =) Så de e lugnt då..

2010-04-09 @ 10:42:03
URL: http://miafiaa.blogg.se/
Postat av: Zita fladderöra

.`·.¸.·´ ♥ Grattis på födelsedagen Ella ♥`·.¸.·´ .



Många blöta pussar från syster Zita

2010-04-09 @ 10:43:05
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0