Vi har ju som sagt flyttat ut Novalee till vardagsrummet och det är andra kvällen i rad hon somnar själv i sin säng efter kvällsmålet. Vet inte om jag kommer att sova här ute på soffan inatt eller om jag lägger mig inne i sovrummet tillsammans med Jonas. Om jag sover i sovrummet kommer vi självklart att ha öppet dörren så att jag hör henne om hon vaknar. Hur som helst har jag tänkt ut vart jag ska ställa hennes säng imorgon.. ska nämligen flytta på kattställningen till väggen mitt emot där hennes säng står nu och för att få hennes lilla hörna mer personlig och avskärmad har jag tänkt att sätta upp en sänghimmel. Har hittat en jätte vacker men den kostar tyvärr 700 kr, fast kollade lite på blocket förut där jag hittade en rätt så söt.


Jag älskar verkligen den blåa men...

tycker att denna rosa är otroligt söt också. (finns i flera färger på www.systerlycklig.se)

Och denna hittade jag för en stund sedan på blocket.

Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Martina, hobbyfotograf, mamma & Gravid

jätte söta sänghimmlar:)



hoppas allt är bra med er.

2010-04-29 @ 07:32:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

mysigt med sänghimmel.. Ikea har en fin för 99 kr :)

2010-04-29 @ 08:19:42
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Martina, hobbyfotograf, mamma & Gravid

hos oss är de bara bra annars, tiden springer iväg och så jag är små trött och så men de funkar gör de.



händer under valborg?

2010-04-29 @ 20:58:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0