AHHH jag kan inte ladda upp bilder på varken den bärbara eller stationära blir så frustrerad! Kan ju heller inte lägga upp saker på tradera nu ju.
Jonas satt här igår kväll och försökte fundera ut vad som var fel, men hittade dessvärre inte något svar. Varför kan jag inte ladda upp mina bilder för *snyftar*.

Någon som har något svar kanske? *blink blink*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Bettan

Hejsan!

Trevligt att du har tassat runt på min blogg. Ser att du oxå har en vacker hund och snygg blogg. Hon är allt för bra vår Carina:)

Ja Loka växer så det knakar så följ oss vetja...kan gå hur som helst;)

Det stämmer bra, det är en skogis. Han är väl inte riktigt lika imponerad av trubbnosen vi släpat hem. Men sånt brukar ju lösa sig...hoppas:)

2009-09-16 @ 16:01:42
URL: http://lokaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0