Förlåt mig allt det hemska jag sa imorse, men blir så frustrerad när jag inte får sova. Allt var ju inte Ellas fel det var ju mest halsbrännan. Sen var hon dessutom dålig i magen och det kan hon ju inte rå för, stackars lilla skitungen *ler* älskar ju min/våran hund nåt så brutalt mycket så det finns inte! Jag hoppade in i duschen vid halv tio tiden och hann i alla fall och sova en halvtimme innan jag skulle åka och det kan jag lova det hjälpte minsann till lite. På jobbet var det hur mycket som helst att göra, hann ju knappt att springa på toan.

Nej nu ska jag sova minsann det är ju "miss i nassen"
Natti natti*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Tror inte det kommer vara några problem med Ella när du väl får din lilla snutt... mer att du kommer få hjälp. Visst, det kommer naturligtvis inte vara lätt med både en liten bäbis och en hund - men många som har gjort det innan dig ;)

2009-09-14 @ 10:37:30
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0