Idag har jag och Ella vart hos hennes kära syster yster Zita. De sprang omkring i stort sett hela tiden och lekte (rök ihop två gånger) men hade så kul så kul och det hade jag med kan ja lova. Så otroligt lika dom är både till sättet och utseendet, jag tog till och med fel på dem, kanske hade något med att göra att jag ropade på Ella och fram kommer Zita.. hm ja vet inte riktigt hehe. I alla fall så satt jag, Carina och Hasse ute i det fina vädret och såg på våra tjejer när de lekte och vi pratade, tog kort och filmade. Tyvärr så kan ja inte ladda upp bilder just nu på dem, men hoppas att det funkar imorgon när Jonas har installerat om datorn. Hoppas vi kan ses snart igen så de får leka av sig igen. Det är ju liksom inte så ofta Ella leker med en annan dobermann som är i samma ålder. Ja Zita är faktiskt den första dobermann hon lekt med sedan vi hämtade henne hos Kirsi
Ella slocknade i stort sett direkt jag backat ut bilen på vägen och körde hemmåt och när vi kom hem la hon sig mitt på golvet helt utslagen av dagens lek, hon brydde sig inte ens om katterna eller att vi satte oss för att äta. Snacka om att vara trött alltså!

Tack Carina, Hasse och Zita för er jätte trevlig eftermiddag!!

hoppas ni alla andra haft en bra dag också*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0