Då är jag äntligen hemkommen från Näl-sjukhuset i Trollhättan. Vaknade vid tio tiden idag med magont, så vid tolv tiden tog jag mig två panodil och la mig i soffan igen för att kolla om det försvann men inte då. Ringde sedan klockan ett till sjukhuset och fick en tid klockan två (varför jag inte tog Östra har jag ingen aning om.) Kom dit lite sent men mamma ringde åt mig och berättade för dem att jag fastnat i bilkö innan, så läkaren tog en annan patient innan mig och jag fick vänta en extra timme. Hon undersökte mig och jag fick se lilla ynke-pytt. Jag har alltså fått sammandragningar så jag kommer att få ta det lite lugnare. Blev inget på jobbar fronten här inte, men mamma och hennes väninna kommer på besök så det underlättar ju.

By the way folk är helt knäppa i trafiken. Jag körde om en man som körde riktigt långsamt och efter en stund kommer han farandes i full fart förbi mig och ligger framför och kör på riktigt bra faktiskt, tills han började köra ute på vägrenen fram och tillbaka så jag kör om honom igen eftersom att han saktar ned. Ett par km efter kör han förbi i rasande fart igen. Vi ligger alla bilar bakom en lastbil som segade järnet, en bil kommer farandes i sån hög fart och kör om mig och två tre stycken till och krockar nästan med de som kommer från andra hållet så han trycker sig bara in emellan bilarna för att sedan börja köra om igen, efter honom kommer två stycken motorcyklister och kör om de också men de är ju lite mindre och kan köra om på ett annat sätt. Men folk från det mötande hållet var tvugna att bromsa in ändå.

Så har min dag sett ut fram tills nu.

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0