Har nu vart hemma ett litet tag och har precis ätit min köttgryta med potatis, var mycket gott blev väldigt hungrig när jag fastnade i bilkön från Göteborg. Bilen började nästan koka så jag satte igång värmen så jag höll ju nästan på att avlida av värme inne i bilen. Idag har jag vart i Lindome hos Anna-Maria och träffat henne och hennes übersöta små killar. Hennes sambo/barnens pappa träffade jag aldrig för kände att jag var tvungen att åka hem till Ella (även om Fidde passade henne) Hade verkligen grymt trevligt och hoppas hon kan tänka sig att träffas flera gånger.

Funderar på ifall jag kanske ska åka in till Nödinge lite senare och köpa lite helg-godis men vet inte riktigt än.

So looong*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

super trevligt :)

2009-09-05 @ 11:13:47
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: emma

Oh, vad mysigt du verkar ha haft det:)

Mår lilla Ella bra då? Fick hon fina presenter?

kram

2009-09-05 @ 19:23:36
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

För att vi hade bestämt en regnbåge tillsammans, och han skulle måla den imrogon, så har jag ALLTID förbråttom när ngt inte går som jag vill så tar jag första möjliga ide. Och de är han som har gjort grovjobbet och målat och vi åkte och valde färger tillsammans som vi skulle ha till regnbåge och färgerna kostade 600 kr också sket jag i vårt förslag för jag inte orkade vänta.



Så därför blev han besviken, men från början ville ja ha mumin men sen ångrade ja min till regnbåge för jag inte hittade några Mallar. Och sen la inte mina systrar ner sin själ på att måla.



Men vi har pratat ikväll jag&Tobbe, och vi ska ha regnbågen ändå, kankse ska måla mumin med mumin dalh till istället tillsammans med regnbåge.



Tobbe gör de noggrant när han gör. och jag vill ju barnrummet ska bli perfekt, och han vill vara delaktig. Så de kommer bli en regnbåge iaf..



2009-09-05 @ 22:35:09
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Zizzi och Dina

Hejsan svejsan



Tack för ditt GB inlägg :-)

Hur går det för dig och din lilla dobbis tjej? Går säkrt kanon, ni var så duktiga sist :-)

Stora kramar till er från oss alla!

2009-09-08 @ 07:58:12
URL: http://www.zizziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0