Yes ÄNTLIGEN har dom fått tummen ur röven och gjort något för oss hundägare och våra älskade vovvsingar. De har nämligen slagit upp en hundrastgård en liten bit härifrån, tar ca. fem minuter att gå dit. Detta har varit väldigt efter längtat för våran del eftersom vi inte kan släppa ut vårt lilla skräll i någon trädgård och släpper vi henne här utanför mitt på dagen får man klagomål och det vill vi INTE ha. Så nu äntligen kan man släppa henne där så hon får springa av sig rejält, vi var nämligen där förut.

Då min kära svärmor frågade mig förra veckan om detta var sant att de slagit upp en hundrast gård. Det visste jag inte och glömde alltid av att gå dit bort för att kolla om det var så och det var det ju.. WIHOO! Tummen upp för det.

Nae nu ska jag hoppa in i duschen för att sen bädda i nya lakan i sängen, äta lite mat och sedan gå och lägga mig mmmm.

God natt allihop*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0