Älskar mina djur hur arg jag kan vara på dem. Sitter man vid den stationära datorn kommer gärna Misty sträcker upp sin söta tass och spretar med hennes tår? och vill jätte gärna komma upp i knät för att gosa. Ibland går det väl bra och är jätte mysigt medans andra gånger är hon bara i vägen. Nyss satt hon i mitt knä och gosade järnet och började slicka mig på händerna för att sedan bitas lite.. detta är alltså hennes kärleksbett och gör verkligen inget ont alls, annat är det med den andra lilla skiten, Linneá hon biter minsann inte i händerna hon tittar på en hur sött som helst och sen biter hon mig i kinden istället och det mina vänner det gör ont, men det är så hennes kärleksbett är. Hon biter aldrig Jonas i kinden.. ja förutom när hon är arg på honom då biter hon honom i handen men det är självförvållat eftersom han älskar att reta henne. Hon har lika kort stubin som matte så blir grinig för minsta lilla, min lilla bitch och blir det inte som hon vill så blänger hon bara på en, ja hon är riktigt rolig.


Misty vet mycket väl om att hon inte får vara i barnvagnen men ibland trotsar hon oss ändå. Så nu har vi fått lägga över en handduk så de inte ska komma in i den + en ikea kasse som prasslar väldigt mycket inne i vagnen.

Psst. är inte våran vagn för fin så säg! *

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Eran vagn är tok fin.. och det kommer ligga en underbar söt lite gull unge där snart..

2009-10-23 @ 21:12:19
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Amy

vad är det för vagn?

2009-10-23 @ 21:31:59
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0