Tänk att det ska vara så svårt att gå upp på morgonen, det blev inget med att gå upp tidigt som attan. Jag ställde klockan på åtta och halv nio (för mig är detta rätt tidigt faktiskt) men gick ja upp då? NÄ jag somnade om och tryckte på snoozeknappen på mobilen och råkar sedan stänga av larmet helt så vaknar inte förrän fem i halv tio och var fortfarande svintrött, men upp kom jag och ringde två samtal som jag vill få lite mer koll över. Min lista för idag ser ungefär ut så här:
  • Köpa hundmat, kattmat
  • -ll- kattsand
  • -ll- mat till oss
  • -ll- alkohol tills imorn (jag ska självklart inte dricka så ni kan vara lugna)
  • Städa, tvätta
Kanske inte låter så jätte mycket men det är rätt mycket jag ska hinna med. Bara de fyra första punkterna skall göras INNAN klockan ett för sen åker Jonas till jobbet och jag orkar inte bära upp all mat två våningar.. eller orkar kanske jag gör men blir så himla trött och anfådd och det är tuuuungt så det känns bättre om Jonas finns där och hjälper till direkt så plockar jag in maten istället. Nej så nu får jag ta och sätta lite fart i rumpan på mig själv så något faktiskt blir gjort.

Have a nice day people*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0