Nu har vi vart arga ett bra tag på vårt idiotiska internet. Vi har ringt Telia flera gånger och de har sagt samma sak varje gång, att vi ska stänga av allting och sedan starta upp igen. Nu har vi i alla fall insett (både vi och Telia) att det är inget fel på vårt internet utan på våran router, så vi har beställt en ny som förhoppningsvis kommer imorn eller på torsdag. Antagligen därför som det inte gått att ladda upp bilder och internet bara lägger av rätt som det är och är allmänt svinsegt.

Idag har jag vart hos MVC för vaccination av svin influensan. Jag är vanligtvis inte alls rädd för sprutor men när nr. 32 gick in till en barnmorska för att få sin vaccination så började jag känna mig riktigt nervös och började darra, kände mig jätte dum och tänkte "Martina du är inte rädd för sprutor varför blir du nervös för?" Det tog ett tag och nr. 33 fick gå in och efter hennes tur vart det min tur och till min stora lycka fick jag min barnmorska så hon frågade lite snabbt hur jag mådde och tog sedan sprutan. Gillar i och för sig inte det där sticket, men det sticket känns ju bara knappt en sekund. Var sedan lite öm i armen men fick sätta mig ned en kvart i väntrummet för att se hur jag mådde. Jag gick efter tio minuter ner till Netto och köpte ett bäddsätt med barbapapa verkligen jätte sött och kostade bara 99 kr mycket bra pris också. Sedan åkte jag till jobbet. Efter min halvtimmes rast gick jag ned igen och kände att armen gjorde mycket ondare än innan och så har det också hållt i sig sedan klockan tre. Min älskade vän Mia tog sin spruta igår och hon hade lika ont i hennes arm också + att hon inte kunde sova på sin höger arm så jag vet ju vad jag har att vänta mig (tur att jag inte sover på min vänster sida så mycket) men Jonas kan ju lika gärna råka knuffa till armen eller Ella som hoppar upp i sängen.

Jaja vi märker väl hur det går, kan just nu inte lyfta upp min arm särskilt långt men men..

C ya*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Hoppas det löser sig med internet nu, när ni får nytt modem (gratis hoppas jag).



Så kanske du kan uppdatera bloggen lite oftar, har varit lite sällan nu på tiden jue ;)



På din fråga om vilka bindor vi använder till Zita så är svaret: människobindan! :D



Önskar dig en bra dag!

2009-10-21 @ 09:45:24
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0