Sen i torsdags har jag haft grymt ont i ryggen, mer än vad jag brukar ha/haft och fick minsann stanna hemma från jobbet hela helgen. Tog det lugnt med Jonas och hans killkompisar och fick psykbryt på internet som bara krånglar. Idag (peppar, peppar) har det inte krånglat så jätte mycket men kan fortfarande inte ladda upp bilder och allt är så himla segt! Kommer ringa Telia imorn och höra vad de har att säga till deras "försvar" denna gång hehe.. för vi har ju köpt en ny router och den är det inget fel på, det kan det inte vara i alla fall så nu återstår väl att byta internetsladd nästa gång i så fall.

Idag har jag varit på vårdcentralen för att kolla ryggen. Blev sjukskriven en månad framöver men får ju se vad försäkringskassan beslutar också.
Har en förskräcklig halsbränna som inte vill ge med sig eller jo när jag dricker ett glas med fil eller dricker mycket mjölk då håller det upp ett litet tag för att sedan komma tillbaka.
På söndag är det också nio veckor kvar tills vår älskade ynke-pytt förhoppningsvis vill titta ut till oss. Fast blir lite fundersam och förvirrad, det står på internet och barnmorskan säger att jag byter veckor på måndagar men bebisen är ju beräknad den 24 januari och det är en söndag så jag har ingen som helst aning hur ja ska tänka riktigt *kliar mig i huvudet*.

Igår kväll så bakade jag kanelbullar och idag har jag bakat lite scones, MYCKET GOTT!!
Får väl se om det finns några bullar kvar på onsdag då min ena moster kommer hit på besök från Strömstad, har ju en sambo som käkar upp bullarna fort som attan så får väl gömma undan några *fnissar*.

Ska nu kolla lite på Tv-n.. (hm märkte nu allt som jag skrev precis kanske blev lite osammanhängade men men..)

Ha en trevlig kväll*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia



Ja du detta med veckorna förstår inte jag heller :) Hoppas ryggen blir bra

Och Bullar de äts de flitigt här också hehe



Puss på dig

Mia<3

2009-11-16 @ 19:51:43
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Amy

har du inte familjeliv? Där ser man ju perfekt när man byter vecka m.m.

2009-11-16 @ 20:27:32
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej! Dom räknar att BF är i vecka 39+6, det är därför du har BF på en söndag. :)

Hoppas att ryggen o halsen blir bättre snart!

2009-11-17 @ 16:31:31
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0