Julen 08, då jag och min fina älskling var nyförlovade..

Idag har vi inte gjort direkt jätte mycket faktiskt.. Medans jag diskade vid ett tiden låg Jonas och kollade på film i sovrummet. Efter att jag var klar med det la jag mig framför tvn och somnade och vaknade inte förrän en till två timmar efter då Jonas kommer in och pussar mig på pannan och på munnen. Fidde var här och de två drack kaffe och jag fick lite fil eftersom jag hade hemsk halsbränna. Därefter åkte vi in till Nödinge och handlade lite gott, när vi väl kom hem så började jag med lasagnen som vi ska äta nu ikväll innan Royal Pains börjar klockan sex på trean.
Royal Pains är "vårat" program så till det ska vi äta de nya chipsen med sourcream & bearnaise smak.

Men nu kära vänner är lasagnen färdig så nu ska vi käka!

Ha en jätte trevlig söndagskväll*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0