Här sitter jag nu och käkar frukost min mannagrynsgröt eftersom jag glömt att baka bröd och har bestämt mig att denna månaden blir det INGET köpt bröd, ja mer än till Jonas då, men det är bara baguetter till hans jobb så han slipper att köpa färdiga hela tiden.

Btw vårt internet har börjat cpa igen, fattar verkligen inte varför! Är svinsvårt att ladda upp bilder och ibland så kommer ja inte in på msn och internet anslutningen bara bryts.

Men men vad händer idag då kära vänner? Jag ska i alla fall jobba idag igen 17.00-21.00, hoppas verkligen mina stödstrumpor kommer snart så jag inte får mer bråck på mina ben än dem jag redan fått och för att ja inte ska få så himla ont i benen och fötterna under dagarna som går. Hoppas också att chefen har börjat skriva i och förhoppningsvis är klar med mina papper till försäkringskassan om havandeskapspenning för jag orkar verkligen inte mer nu. För de som vet så jobbar jag ju på Mc Donalds och där kan man inte bli omplacerad så får stå och gå varje dag springa, lyfta och böja mig ned.. ja you name it ni har väl alla käkat på McD någon gång så ni har säkert sett hur stressigt det är där.

Well well.. nu ska jag spela lite C.O.D med Jonas innan han börjar jobba.

C ya later*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

god mrogon gumman! Usch , ja , jag förstår dig! jo mcd är ett stressigt jobb och du ska ju inte stressa så mkt iaf! När ska du bli mammaledig , vilket datum ifrån?



Hoppaas allt e bra med dig annars idag:)

kramis

2009-11-10 @ 13:20:48
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

hej gumman.. grattis på din namnsdag:)

kramis

2009-11-10 @ 18:29:37
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

hehe ok.. usch, ska man behöva ha så ont så länge.. vissa har ont i över 1 vecka. fick du feber eller ngt?



BB väskan? ler nej, så långt är jag inte kommen, hehe:) Har du packat färdigt din?

kramis

2009-11-11 @ 05:48:04
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Zizzi, Dina & Ziri

Tjingeling! Hur mås det med dig? Har intevarit inne på länge men läste minsann nu att du ska ha barn! GRATTIS!!!!! När är det dags? Själv är jag i vecka 31 och väääääntar till 17januari. Har inte skrivit något om det på min hemsida då det har varit ganska känsligt/jobbigt för mig pga pappan som drog tillbaka till sitt ex när det inte passade längre. Men men, jag valde att gå vidare, samt att behålla/ta det beslutet själv & det ångrar jag inte! Stort lycka till och kram från oss.

2009-11-11 @ 07:50:13
URL: http://www.zizziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0