Då var det lördagen den 28 november och Jonas har redan åkt iväg till julbordet med hans arbetskamrater medans jag stannade kvar här hemma lite extra och ska alldeles strax bege mig uppåt till Jonas arbetskompis hus där hans fru väntar. Vi åker halv två här ifrån Nol men eftersom jag behöver stryka min klänning som legat nedtryckt i påsen från Gina så går jag upp dit lite tidigare eller åker dit rättare sagt. Andledningen till att jag inte stryker här hemma är att Jonas råkade tappa vårat strykjärn i golvet för ett par veckor sedan och jag vill inte köpa något nytt eftersom jag har ett strykjärn hemma hos mamma som jag glömde när jag flyttade ihop med Jonas och hemma hos mamma har jag inte vart sedan all helgona men ska till henne nästa vecka och då tar jag med mig lite saker hem (om jag tar bilen)

Nej måste dra mig nu..
Ha en riktigt trevlig lördag allihop*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0