Imorses gick jag upp hela fem i sju på morgonen! Hör och häpna riktigt tidigt för lilla mig som vanligtvis går upp vid tio, elva snåret där men idag hade jag en tid att passa klockan åtta så det kanske inte var så konstigt. Våran föräldragrupp började klockan åtta på mödravården och höll på till tio. Jonas skulle följt med men han orkade inte gå upp ur sängen för han var så trött. Vart lite ledsen och besviken och jag skämdes när jag satt där helt själv när alla de andra tjejerna hade deras partners med, men jag förstår Jonas helt och hållet. Han är ju inte hemma förrän vid tolv på kvällarna varje dag och kan inte somna förrän vid två, tre och sedan behöva gå upp klockan sju för att följa med mig på föräldragrupp det förstår jag att han inte orkar. Han kör trots allt Göteborg-Oslo, Oslo-Göteborg varje dag och börjar ju klockan två på dagarna men åker hemifrån vid ett tiden och jag vill verkligen inte att han ska bli så trött på vägen att han somnar och kör ihjäl någon eller åker av vägen..  USCH vill inte ens tänka tanken. Så i fortsättningen kommer jag att gå själv dit, skit samma om jag skäms eller inte jag ska och kommer att klara av att gå dit själv igen, alla var ju så trevliga och snälla.

Sen jag kom hem har jag sovit, gick ner till Tempo med Ella och köpte mjölk, en liten plopp och en tivoli/pingvinstäng med rabarbersmak och det var minsann riktigt gott kan jag lova, för när jag kom hem därifrån så skulle jag egentligen ätit mat men vart så sugen på godiset så kunde faktiskt inte hålla mig så åt upp allt snabbt som attan och det var mitt helg godis. Efter det har jag bara suttit här framför datorn och glott. Har hittat ett par skor som jag så jätte gärna vill ha helst tills nästa helg då vi ska på Julbord med Jonas jobb. Åh jo har också avbeställt modemet från Telia men eftersom de redan hade hunnit skicka det så ska vi bara strunta i att hämta det när det kommer fram till posten/Tempo/Shell vet inte vart den kommer att hamna men.


Visst är skorna helt ljuvliga!!

Funderar starkt på att gå ut till köket och diska upp det som finns och sedan dammsuga lite för att sedan torka golvet lite eftersom att Ella inte vill ha.

Blev riktigt rädd ett tag, datorn hängde sig och hela internet stängdes ned så trodde all min text hade försvunnit och vet ni det hade det också ALLT hade försvunnit det jag skrivit, men så kollade jag på arkiv och där låg allting igen och jag blev väldigt lättad och glad. Allt bara för att jag skulle visa vilka skor jag ville ha hehe, men under den tiden så diskade jag i alla fall så den slipper jag nu wohoo!

Catch ya later*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Dom skorna va skit snygga.. Det är nästan ett måste ;)Hade jag kunnat hade jag följt med dig till föräldragruppen ;) Puss på dig och busfröt

2009-11-20 @ 19:50:43
Postat av: Sara

Kan förstå att det kändes lite ensamt att sitta bland alla andra par men huvudsaken är att DU vet varför Jonas inte var med. :)

Ja, det finns saffran i affärerna nu, men detta året är det SVINDYRT, dyrare än vanligt. 30 spänn för en påse!! Brukar kosta ca 15 annars. Men det är så dyrt detta året bara för att förra året var det så kallt när saffransblommorna blommade ut, så för att tjäna in det som dom förlorade så tar dom mer betalt detta år.

Naw, vad mysigt att se hela magen röra på sig pga bebis. :) Längtar tills vi får se det med. :)

Jag har bara vaknat en gång på natten pga bebis, men jag är ju inte så långt gången än. Det var i veckan, vet inte vad den höll på med men den kom väldigt långt ut iaf =) Blev lite orolig eftersom det var första gången jag kände bebis så himla tydligt (och var nyvaken), kändes lite konstigt oxå men fattade sen att den bara levde rövare.

Hehe okej. Vad är det du blir irriterad på, är det för att det är så stressigt eller? Ja, jag läste det i din blogg, skönt ändå att slippa jobba lite va? Jodå, klart jag har o klart jag vill =) sarungen@hotm... :)

2009-11-20 @ 21:02:04
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, har velat he en citycross långt innan jag blev gravid, och nu fick jag en. Det ända kravet sambon had evar att den skulle vara grön. Så vi fick båda som vi ville.



Jaså, din sambo är också lite skeptiskt till bebisen.



Kram kram

2009-11-21 @ 10:20:05
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0