Det blev inget med att följa med Jonas till Oslo idag så jag får stanna hemma. Det värsta är att allting är så tråkigt! Jag vill varken baka eller laga mat, Ella ligger och sover så henne vill jag inte väcka, jag orkar och vill inte städa (även fast jag borde) jag har ingen att vara med då min enda kompis som bodde här intill förut har flyttat och jag har varken bilen eller några pengar för att åka att hälsa på någon heller. Jag har ingen lust att sitta mer vid datan sen ej heller spela Tv-spel.  Nej denna dag är verkligen hemsk!




Tänk om man hade haft ett hus.. *drömmer mig bort* då hade jag kunnat vara ute i trädgården och fixat och donat men neeeeeej då nåt sån tur kan man aldrig få ha. Får ta och sätta mig framför ett par avsnitt SATC (Sex and the city) med en kladdkaksbit och kanske med en kopp thé också.

So long *

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

5 h prommenad , får man inte mjölksyra då?

2009-05-12 @ 07:57:45
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0