Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Jonas födelsedag Hurra Hurra Hurra!! Hurra Hurra hurra!!  Grattis på 26 års dagen älskling.

Ja idag fyller då min älskade sambo 26 år så han har fått frukost på säng och två "filmer" de två första säsongerna av Family guy. Även jag fick present när Jonas äldsta syster och en av hennes döttrar kom hit. (fast det var väl mest till Jonas eftersom han fyller år idag) Hur som helst så fick vi utemöbler till våran balkong ÄNTLIGEN säger jag bara!! Det som vart ännu bättre var att just de möblerna har jag själv tittat på, på Ikea men har tyckt att det vart lite för dyrt för våran lilla plånbok och så fick vi just de som jag kollat på, vilken lycka! Nu slipper vi äntligen det fula vita plastbordet och "tältstolen" som stått intill som ingen har velat sitta på. Vi fick också två små ynkepytte lampor som ser ut som svampar att ställa på bordet samt. två stycket rosa/röda stolsdynor mycket vackert.. Så nu har jag gjort i ordning på balkongen och tagit in alla pantflaskor (som alla ska pantas imorgon)

Förresten så bakade och städade jag igår också (inför idag och imorgon då vi får gäster)
Det  blev chokladmuffins med chokladkräm, florsocker och hallon på + en kladdkaka med chokladkräm, florsocker, chokladsås och jordgubbar på.


Grattis beibi!!


Födelsedags"barnet"


Våra nya fina balkong-utemöbler


Mina muffins med hallon & chokladkräm på


Min kladdkaka med jordgubbar &chokladkräm

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Anonym

Grattis till födelsedagsbarnet!



Många kramar från Zita och hennes family =)

2009-05-08 @ 19:10:25
Postat av: emma

jo det är det, beklagar det med din katt med:) han var säkert underbar=) vilken smarrig kaka på bilden:D

2009-05-10 @ 08:58:52
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0