Jag har jobbat hela helgen i denna otroligt sköna hetta så när Jonas kom och hämtade mig i lördags eftermiddag var jag så varm att jag bara ville åka och bada så vid sex halv sju tiden så åkte vi iväg till Björlanda. Ella var självklart med fast hon avskyr ju vatten, så vi tänkte locka ut henne lite.. det gick inte så bra, men eftersom vi hade med hennes frisbee så kasteade vi den i vattnet. Först väldigt nära så hon kunde vänja sig lite och ju mer hon var i vattnet ju mer vågade hon sig längre ut och tyckte det var roligt. Efter ett tag springer hon in mot stranden igen (men står fortfarande i vattnet) då hon plötsligt sätter sig ner och bajsar!! Fatta vad vi skämdes! vi hade självklart med oss en bajspåse men det löstes upp så fort att Jonas inte hann få tag i allt. jag hämtade ett plastglas som vi hade med oss också och då fick vi upp i stort sett alltihopa.

En liten stund senare satte vi oss ner för att fika. Ella fick mariekex och jag, Jonas och Fager (Jonas kompis som också var med) åt kanelgifflar. Den första biten som jag tar hinner jag knappt avsmaka förrän Ella var där och knyckte åt sig den, det gick så fort att jag var helt chockad och ingen av de andra hängde med de heller.
Sedan åkte vi hem och vi fick alla duscha. Gissa vem som gillade det minst!

kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Becca

Tack tack:-)



2009-06-29 @ 18:44:34
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Carina och Zita Fladderöra

Hahahhaa..

det märks att dom är systrar. Zita bajsade oxå i vattnet i söndags - så var den badstunden slut! :D

2009-06-29 @ 22:10:12
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Carina & Zita Fladderöra

sv: Jo vi har snart semester.. börjar v.29 =)

2009-06-30 @ 00:07:59
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0