Häromdagen så var jag och Ella uppe i skogen och lekte lite och när jag inte orkade att springa mer så tog jag det lite lugnt och gick mot "bergssluttningen/klippan" och där var det massor av pissmyror, jag skyndade mig snabbt därifrån och Ella sprang runt och runt.. Några minter senare så upptäckte även hon myrorna och tryckte ner nosen rakt i stenen och käkade upp flera av dem, öronen stod rätt upp och rätt som det var så började hon "hoppa" med framtassarna på dem och sen ner med nosen igen. Det såg verkligen för roligt ut, synd att man inte hade med kameran så man kunde tagit kort eller filmat.

Javisst ja vi HD,-armbågs röntgade ju Ella nu den 27e maj och fick nu hem provsvaren idag!

HD: A VÄ   (Normala höftleder grad A)
HD: B HÖ (Normala höftleder grad B)

ED: 0 (Armbåge: 0 utan anmärkning)

Så våran vackra tjej är bara bra.. Slut"betyget" blev B men tror att det var rätt så bra (eller hur är det nu igen Carina eller Kirsi?) 

I fredags den 5e juni var jag i Falköping och hälsade på under dagen. Det var student där och exakt ett år sedan jag tog min, gissa om jag saknade min student! (fast vi hade mycket finare väder) för de "stackarna" hade ösregn och hagel ett par gånger under dagen, så vi gick runt på torget och grattade en del jag och min fina lilla mamma. Hur som helst så var det mina faddrars äldsta dotter en av dom som tog studenten så jag och mamma var där några timmar och åt och hade kul. Sen var det dags för mig att åka hem. Den helgen som var tog vi det minsann lugnt här hemma.


Lilla studenten och Jag

Min söta gamla lärare på Ip

Min fina goda frukttallrik jag ätit idag

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Hej igen..



Sen när designen är färdig så skall den läggas in på din bloggsida.. antingen om du själv lägger in den eller om du vill att jag lägger in den. Om jag skall lägga in den behöver jag dina inloggsuppgifter, du kan skicka dom till min mail :)

Har ändrat lite igen på din design, gå in och kolla vet jag www.elladora.blogg.se/testing



Ha det bäst!

2009-06-09 @ 20:27:40
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Carina

God morgon!



Jag börjar bli färdig med din design ;)

Är det några bilder du vill ha med, skicka dom till min mail - skriv gärna vart du vill att jag lägger dom, typ sidan eller headern.

Sen får du skicka ditt användarnamn (mail) samt lösenord så jag kan gå in här på din blogg och lägga in designen - om du nu inte vill göra det själv ;)

Hoppas du får en bra dag!



Kram.

2009-06-11 @ 12:14:06
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Emma

mm, de ser smaskigt ut!

hur är de med dig idag ?

kram

2009-06-12 @ 08:55:50
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

var hos min barnmorska idag, och jag passade då¨på att fråga om det var farligt och hon sa nej, ät du bara=)

Hur är de med din mage?

2009-06-16 @ 22:01:09
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

oooh;) vad glad jag blir för din skull:) graviditeten blir mer verklig när man får se på skärmen att det verkligen finns ngt där inne i magen:)



Jo ja fick höra mitt gullunges hjärtljud idag, och jag blev verkligen beröd, visste inte om ja skulle börja gråta så ja började skratta istället, så de ekade i hela rummet:P.

2009-06-16 @ 22:06:05
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja det hoppas jag med :D

2009-06-18 @ 10:29:06
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0