Ella bara ligger och sover hela tiden, antingen på golvet i hennes säng eller i våran säng. mest på golvet där det drar vindar för fullt (jag har öppnat alla fönster i lägenheten så det är korsdrag i hallen) MYCKET SKÖNT!! men ändå önskar jag verkligen inte bort denna värmen. Jag önskar varje dag istället att jag skulle kunna få bada i en sjö eller ett hav med Ella brevid mig. Men NEJ då det går självklart inte. Ella är i alla fall utslagen av värmen och vill inte ens gå ut! Då är det verkligen varmt!

Idag är det bara städning som gäller för imorn får vi gäster hit och vi ska grilla! så jag har gjort en egen marinad, har däremot ingen som helst aning om hur det smakar (vågade inte smaka på den) och det flög ingredienser än hit än dit så vi får se imorn när vi grillat färfigt kotletterna om det är ätbart, gott luktar det i alla fall.

Ikväll ska jag laga våran mys-middag Tacos vi skulle ha ätit det i söndags men jag hade ingen tanke på att köpa köttfärs då och det lilla vi hade i frysen var alldeles för lite för oss båda så det blev inget. Men så nu ikväll ska vi äntligen få äta det (Jonas vet ju förresten inte att jag tänkt att göra det så det blir en överraskning) har jag sagt det förresten att jag avskyr överraskningar men älskar att överraska?


Våran älskade utslagna varma hund ligger på sovrumsgolvet ^^

Toodeloo*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina & Zita Fladderöra

Hallojs i värmen!



Vi valde ut Zita, det stod mellan henne och en valp med brandgult band - tror det var wilma (johanna som hade hemsida förut). Valde Zita för hon var inte lika mycket på som wilma - ville lixom inte ha en hund som är i knät hela tiden - och självständig. Och det fick jag vill lova! :D



Ha nu en härlig helg :)



Kramar!

2009-07-03 @ 20:34:57
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Carina

Såg på Kirsis hemsida att dom planerar en ny kull, Dina som skall paras.. tror du man är sugen eller? Jag vill ju gärna ha en brun dobbis oxå.. och så är det Dina som blir mamman.. alltså snacka om att inte ens försöka kolla på hemsidan den närmaste tiden, för då står vi där med två dobbisar snart och det är nog liiiite för tidigt ännu, Zita är ju fortfarande vild och vacker! :D



Ha det bäst o städa inte ihjäl dig ;)



Kram

2009-07-04 @ 01:50:08
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0