Alldeles för länge sedan jag var inne här nu och skrev. Jag har jobbat nästan hela tiden och har varit väldigt trött när jag kommit hem, har bara velat sova all the time!!

Igår och förrgår var vi hos en tjejkompis och hennes lilla Elvis så det blev promenad i skogen och hundarna lekte av sig.

Måste bara äta kommer om en liten stund och skriver lite till...

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

jag får väl gå in på babyproffsen och beställa en amningsbh :) För inte vill jag brösten ska ta skada på att jag inte bär en behaglig och bra stöd bh för mina bröst. De har ju blivit mycket tyngre och större och mer lär de bli:P



har du också börjat få sånt gult ur dina bröstvårtor? jag tror de är råmjölk.



l

2009-07-18 @ 20:27:59
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0