I söndags ringde mamma till Jonas mobil när vi var på Lucia fika hos hans äldsta syster. Jag valde att inte svara pga mitt och mammas lilla bråk som bröt ut på fredagen. Hur som helst så ringde jag i alla fall upp henne när vi kom hem, men då var hon självklart inte hemma så min syster svarade och sa att Anna-Lill hade dött i en bilolycka och att hon var jätte skadad (Anna-Lill var mammas kompis och hennes son gick i samma klass som mig i flera år).. Men eftersom jag inte fattade direkt vad hon menade för hon är precis lika kass som mig på att försöka förklara, så bad  henne be mamma ringa upp när hon kom hem och det gjorde hon.
Hon berättade att Anna-Lill och Johan (min gamla klasskompis) hade varit i Danmark och blivit påkörda av en annan svensk bil och tydligen flög rakt in i mittenräcket. Anna-Lill dog på plats medan Johan fördes till sjukhuset där han med spräckt mjälte och skallskador vårdades. Men så igår avled också Johan tyvärr. Jag tycker så synd om hans syster. På åtta år har hon förlorat i stort sett hela hennes familj.. hon har dock deras halv lillebror och farmor kvar i livet men ändå! Livet är så j*vla orättvist!!

Här är en länk till själva olyckan med både bilder och en film..
Bilolyckan



Så vila i frid Anna-Lill och Johan! Ni båda är mycket saknade av oss nära, kära, vänner och bekanta
!




(Här är en till länk för en hyffsad översättning från danska till svenska Bilolyckan)

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

Fy vad hemskt :(

2009-12-15 @ 23:17:54
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja det är hemskt det som har hänt :( Fy fan vad bilen såg ut, helt avskalad på sidan :(

Svar: Nä, jag fattar inte heller hur han kan bete sig så.... svin....

Jo, jag fattar hur du menar :) Vi tar upp det med hundbajspåse och så slänger vi påsen i soptunna som står ute på gården så vi tar inte med oss skiten in (hehe). Gud vad roligt! Vart och vad är det för hus? :)

2009-12-15 @ 23:33:54
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0