Ja då sitter jag här igen, ännu en tidig fredagsmorgon med min frukost. Ute är det mörkt mörkt men jag ska snart bege mig ut till bilen för att åka till föräldragruppen. När den väl är klar klockan tio åker jag direkt upp till Falköping till mamma och mina kompisar. Ska nämligen på begravning idag. Ni kanske minns det jag skrev om mina fina tjejkompisar att deras pappa var sjuk i cancer? Han dog tyvärr en till två dagar senare och jag vill vara där för dem och de ville att jag skulle komma dit också och de bad mig sitta där framme med dom och visst gör jag det! Allt för att vara ett gott stöd åt dem.

Kommer att stanna i Falköping hela helgen och på söndag när jag åker hem ska ja ta en liten sväng förbi mormor och morfar.

Ha en riktigt tervlig fredag och helg! Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Anna

ja, det var rikitgt snällt av dom. Vet inte varför vi fick grejor av dom, men vi har förvisso handlat för nästan 15000 där inne, så det kan kanske vara därför.



jag förstår att du vill vänta lite till på din, men jag vill ha min NU!!



Ha en fortsatt bra tisdag



Kram kram

2009-12-08 @ 15:10:00
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: emma

hehe nej. men om man inte vill ha ngn hjälp o känner sig tvingad till de så känns de inte bra ju.. men jag ska som sagt inte ta ut ngt i förskott. vi får se vad de tycker.. får vi ju reda på nästa gång.

2009-12-08 @ 22:43:08
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Vikky

De va riktigt mysigt att simma med mamma i förrgår, å de känndes välldigt bra efteråt,tycker vi får passa på å göra det nu den lillaa tiden som e kvar.

vi va ju på vallhallå å shiit va fint å fräächt de va!

2009-12-09 @ 09:52:19
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/
Postat av: Zizzi, Dina & Ziri

Hellooooo

Ja nu är det inte långt kvar och vem vet det kanske blir tidigare!! ;-)

Tiden har gått så fort och det ska bli spännande. Tufft, men otroligt häftigt! Det är inte långt kvar för dig heller nu ju :-)

Krammmmmmmmmmmmmmmmm

2009-12-09 @ 14:10:40
URL: http://www.zizziz.se
Postat av: Vikky

haha klart ja satt upp granen redan.. min mamma tog nog rekordet hon har haft uppe sin i en månad nu hahahahah.

aaa e jätte nöjd över min söta gran, och att de e så jäkla många paket under hahah,känns bra, ja har köpt alla utan 3 st som ligger ´där under haha,,å v ja längtar nu :D 'tycker du e lite dålig me att uppdatera dfin blogg nu :P

2009-12-11 @ 09:37:31
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0