Finns verkligen ingen som är bättre än min pojkvän/sambo! Inte enligt mig i alla fall.. Kan verkligen inte förklara hur mycket jag älskar honom. Det liksom värker i mitt hjärta när jag tänker eller ser på honom. Han förgyller mitt liv och är verkligen helt underbar, och snart får jag bli mamma åt hans barn också. Fatta vilken lycka alltså! Att jag får den stora äran.. Nej någon bättre än Jonas får man leta efter min fina fina älskling


~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

jo, men jag tor rinte de blir vit jul i skåne iaf., inte enligt väderleken på hd.se



ajdå.. ja har inte heller sovit bra inatt..haft värkar o sammandragningar..



nu är de bra förutom att magen e öm:(..



va hittas på idag då?

kram

2009-12-17 @ 11:13:34
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Vi ska fira jul och nyår där för Kevin kommer där ifrån. Så då stannar vi hela julen :)

OKej, när jag tänkte nästan det :P Förra julen var det ju i alla fall snö.

Tack så mycket :D

2009-12-17 @ 16:48:50
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0