Har nu inte skrivit på ett par dagar, men har vart så trött så har faktiskt inte orkat. Jag har i alla fall vart med Andrea och Sannah både på lördagen och igår. Vet bara inte vad det är för "fel" på våran hund.. hon och Rocky rök ihop mer än fem gånger igår och så på som han och Elvis var på Ella så brukar de inte vara så nåt fel är det. Löpar tiden är utesluten men skendräktighet kanske? Ingen aning, ska i alla fall ringa Kirsi och höra vad hon säger.
Annars har jag varit med Jonas.

Storhandlade igår och våran kompis fick komma ner och hjälpa mig att bära upp alltihop, visst hade jag klarat det själv men har ju som sagt så grymt ont i ryggen.

Idag så var vi och kollade på ett hus i Sålanda men det var inget för oss direkt. Jätte fint läge och stor mark men nej vi kommer leta vidare. Efteråt åkte vi till Jonas äldsta syster och fick lite fika, tjötade med henne och jag berättade att jag skulle till Ikea och köpa säng vilket hon blev jätte glad över för hon skulle nämligen också dit. Jonas tog bilen och åkte till sitt jobb och lämnade bilnycklarna vid bilen så jag kunde ta den efter vi var klara på Ikea. När vi kom dit (till Ikea alltså) så gick vi upp och käkade lite mat innan vi lämnade tjejerna till "Småland" så de fick leka. Jag som bara skulle ha en spjälsäng hittade också ett mikrostänkskydd (heter det så?) kan ju vara bra att ha nu när vi ska ha barn och för att slippa all mat som stänker runt därinne när man mickrar den. Ja sen när hon hade plockat ihop sitt var vi ju färdiga så då var det bara att betala och hämta tjejerna. De skjutsade mig till Scania där våran bil stod och lastade in mina grejer till den. Efter det bar det av till biltema för att köpa nya torkarblad till våra bilar men självklart så skulle ju pengarna ta slut så fick bojkotta torkarbladen för framrutan på lilla Opeln. Jo just det vi var inne på Elvis & Elina innan vi åkte mot Bäckebol till Ikea och där köpte min älskade svägerska en overall i strl 60 och en mössa till våran bebis.

Sen igår har vi också fått ett nytt litet tillskott till familjen, nämligen en till liten misse på fem månader (får visserligen se hur det kommer att gå).. min mamma har redan fått ett psykbryt och tror andra kommer att få det på oss också, nu när vi ska ha bebis, ha tre katter och en hund men som sagt vi får se var allting leder.. han heter i alla fall Lotus.


Sängen som inte är ihop monterad än

Overallen och mössan

Och så lille Lotus

Ska nu ta och laga lite mat.
Ha det så bra kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

Åh Lilla trollungen kommer sova gott i den sängen:) och vara ricktigt faschion i overallen hehe åh vilken söt litet bebis ni fått;) Puss på dig och Gott Nytt År

<3 Mia

2009-12-30 @ 23:32:13
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Vikky

aww sikken liten god bit ni har skaffat..

2009-12-31 @ 09:45:26
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/
Postat av: mina

God fortsättning på detta nya år..Ska med köpa den spjälsängen från Ikea..har skötbordet med..Hoppas att allt är bra med er & du får en bra start på detta år..kram kram

2010-01-01 @ 16:23:12
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0