Vaknade idag av att Jonas fick en bukett torkade rosor mitt i ansiktet. Det sjuka är att jag samtidigt drömde att han fick en sån där "underklädstorkare" (ni vet en sån där bläckfisk man hänger upp underkläderna på så de ska torka fortare) mitt i ansiktet så jag vaknade med ett ryck, men försökte ändå somna om igen. Ella hoppade upp och ner ur sängen som vanligt och gnällde för att hon ville ha mat. Efter tjugo minuter i sängen orkade jag inte ligga kvar så jag steg upp kvart i nio på morgonen.. börjar jag bli en morgon människa igen tro?! Så nu har jag precis fått i mig lite frukost och hoppas på att klockan kan ticka på lite fortare så jag kan åka in till stan och träffa Vikky.

Jo just det.. När jag låg där i sängen och försökte somna om så började det lukta julgran sen övergick det till pepparkaks och glögg doft. Försökte komma på varför de luktade så men kan fortfarande inte komma på vad det var som luktade om jag inbillade mig eller inte, men det luktade så i ca. fem minuter också.

Behöver gå ut med Ella nu innan hon väcker Jonas som behöver sova.
Ha en riktigt trevlig tisdag*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

nej usch va synd om katterna.. sätta dem i badkaret och hälla massa vatten på dom skulle jag inte vilja göra.. Då blir dom ju livrädda för en.. jag vill ha gosiga SNÄLLA katter.. ja bruakr ta dem i nackskinnet eller ryta med arg röst och då vet dem att de gjort fel, emn dom gör om de ändå.. Men till slut så får dem väl nog.. men mina katter är ju väldigt unga , kan ju ha med de och göra.. och den här julen är de 3 katter som får se julgran för första gången och då kommer de självklart bli spännande. För fias skull är de 3 julen så hoppas hon är lite lugnare och klokare!

2009-12-01 @ 14:34:27
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

vad roligt:) alltid kul att shoppaler kram gummis!

2009-12-01 @ 16:04:05
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag lyckades ändra det som var fel så nu ser det ut som det ska på den stationära oxå =)

2009-12-01 @ 16:48:32
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe ok, kanske får prova de ngn dag då*ler:)

2009-12-01 @ 17:08:08
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0